8 Temmuz 2010 Perşembe

Y KUŞAĞI MI? O DA NE?

Maslowcular kusura bakmasınlar ama meşhur ihtiyaçlar hiyerarşisinin tepe taklak olduğunun farkına varmamızın vakti geldi. Hoşumuza gitse de gitmese de klasik motivasyon teorilerini bir kez daha gözden geçirmek durumunda kalacağız zira bu teorilerin son kullanma tarihi dolmak üzere. Neden mi? Yepyeni ve çok farklı bir kuşak jet hızıyla giriyor günlük hayatımıza. Gelin, onları karşılayalım: Karşınızda “Y Kuşağı”.

Onlar yakın geleceğin yeni patronları. Onlar bir tık ötedeki dünyanın insanları. Onlar, bambaşka bir toplumsal iklimin ürünü. Onlar Y KUŞAĞI. Yani, yeni müşterilerimiz! Y Kuşağı, 1980-2000 yılları arasında doğduğu kabul edilen kuşağa verilen isim. Türkiye’de yaşayan 71.517.100 kişinin % 25’i bu kuşağa ait. Y Kuşağına bir ürün, bir hizmet, bir fikir satmaya çalışıyorsanız yazının kalanı dikkatle okumaya devam edin. Y kuşağına bir ürün, bir hizmet, bir fikir satmayı hiç düşünmediyseniz, daha da dikkatli okuyun!
Hazırlayan: Evrim Kuran

Dinamo Eğitim ve Danışmanlık Kurucu Ortağı, Eğitimci - Danışman - Yönetici Koçu

Devamı Estetica Haziran Temmuz 2010 Sayısında...

Hiç yorum yok: