İzmir’de pilot uygulama
olarak başlayan, kuaförlere yönelik bir sektör geliştirme hareketi.
L’Oréal, Türkiye’de 2
senede bir, 2500 kadın üzerinde yaptırdığı kapsamlı bir araştırma ve bölgesel
olarak kuaför müşterilerinin beklentilerinin incelendiği araştırmalar
sonucunda, hayata geçirdiği ‘Beyaz Kelebek’ projesi ile tüketici
ihtiyaçlarını daha iyi anlayarak kuaförlerin müşterilerine verdikleri servis
standartlarını yukarı çekmeyi amaçlıyor.
7 Mayıs’ta İzmir Swiss
Otel’de detayları paylaşılan proje ile ilgili açıklama yapan L’Oréal
Profesyonel Ürünler Bölümü Genel Müdürü Sertaç Önen, “İzmir’in
pilot bölge olarak belirlendiği ‘Beyaz Kelebek’ Projesi bir sektörel
gelişim-değişim ve motivasyon projesidir. L’Oréal ile çalışan çalışmayan tüm kuaförleri
içine alacak büyük bir projedir. Kuaförlerin birebir ziyaret edilerek
durumlarının analiz edileceği, ardından da ‘İletişim, hijyen ve salon
dekorasyonu’ başlıkları altında özel eğitim programlarıyla ekiplerini
geliştirmelerine yardımcı olunacağı projede, yoğun eğitim sürecini tamamlayan
kuaförler, salonlarındaki denetim sürecinden de başarıyla geçtikleri takdirde ‘Beyaz
Kelebek’ sertifikasına sahip olacak” dedi.
Projeyle ilgili detaylı haber ve yorumlar Estetica Dergisi Haziran sayısında yer alacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder